Alla inlägg under augusti 2010

Av Jännie - 2 augusti 2010 06:30

Japp ! Är tillbaka på jobbet igen efter en sådär bra semestervecka.. bara jävla regn !!


Natten som var gick bra. Inte allt för mke å göra så tiden gick ganska sakta. Men med trevliga arbetskamrater så gick de lättare,.


Jag tänker på dej alexandra ska du veta. Jag bryr mej verkligen om dej !! Vill inte att du ska må dåligt jue,..=/ hoppas att du kommer må bra snart,. för de gör ont att se dej ledsen. <3


Snart ska ja skjutsa upp mammsen så hon kan häma sin bil. Ska även hämta mitt schampo å balsam så ja kan duscha !


Häpp,.. skjutsa mamma sen sova.. behöver verkligen ha en bra "natts" sömn,.. å lugna ner sej lite.....


Byye <3

Av Jännie - 1 augusti 2010 00:48

Där var ännu en helg över,..

vet inte alls om de va nån bra helg,.. men ja kanske har fått ut lite info om hur folk fungerar,.. och ja har fått lite klarhet i saker å ting..

Men jag tror att jag gjort rätt.. de känns så iaf.

Visst, saker å ting kan ändras, men de är bäst så här.

Så läget efter denna helg är sådär,..har väll upptäckt hur ja reagerar igen och att inte allt stämmer,.. men ja överlever :)



Imon är de dax för att börja jobba igen. ska bli skönt att komma tillbaka. Saknat en del männsikor väldigt mke,.. särskillt dej alexandra. Har inte setts på hur länge som hellst,.. har mke å prata om med.


Hepp kanske skule sova snart ?,.. fast ja vaknade vid halv 6 nu ikväll så,. inte riktigt trött än :)  Så de blir nog en film eller nått.. så kanske man somna till den.


Hepp ut till villavagnen å hämta mitt täcke, sen blire movietime !!


See YOU tomorrow <3


Bye bye

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha ?
 Röd
 Svart
 Blond

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards