Alla inlägg under september 2010

Av Jännie - 25 september 2010 10:58

Besviken på att de som hände, bara är borta.... du vänder allt mot mej. Tycker inte att de är särskillt rättvist... de va ju inte ja som gjorde fel... Men att tiga sig egenom sig allt funkar inte... åå de ja har sett har gjort mej mer galen,... du ligger verkligen inte på + sidan... i hate you..........


Idag blire middag hemma hos mamma men familjen,.. å så blirew potatismos å korv !! Äkta potatismos !!!!!!! De gillar vi ;)


Hepp,.. nu en dusch, inte lukta usch stå högt i kurs,.. GLASSIGT !!


Bye

Av Jännie - 22 september 2010 09:12

Fan vad trött man ka bli på folk,..

Men man måste inte vara vänner me dom, de är de bästa. Är faktiskt trött på hur folk resonerar om olika saker,. en del uttrycker sej som ett par småbarn.. löjjligt, jävligt löjjligt !


Sen en del, orkar man inte lyssna på... man hör bara blablablablablablablaaaaaa......orkar faktiskt inte med de.


Och du din idiot,.. haha lära känna varrandra ? Jo men visst,. genom att inte bry sej kommer man inte särskillt långt,. men ja,.. näe de var faktiskt inte värt ett försök... I give up !


Tack Karroschka, lite ljus inatt fick ja från dej <3 Och robban å nuttfi försökte iaf få mej på bättre humör, Tack =)


Så nu ska ja sova,..


Bye

Av Jännie - 19 september 2010 08:53

Idag är de dax för att rösta hur Sverige ska styras i dom kommande 4 åren. Jag tycker att man ska rösta, inte bara för att man kan utan för att visa vad man tycker.

Och jag tänker faktiskt rösta rött.. Alltså på vänsterpartiet. Jag tror att dom kommer ändra allt till de bättre för alla. Jag tror på att de kommer bli bättre för unga och äldre inom skola och vård.


Sen ska de bli intressant och se hur Sverigedemokraterna klarar sej, om dom kommer in eller hålls utanför.. som dom borde göra. Dom har inget i Sveriges politik eler styre att göra.

__________________________________________________________


Förutom att rösta idag, ska ja ta tag i hemmet lite. ska städa mitt rum å bära ut grejjer i villavagnen så ja får lite mer utrymme.. de kan verkligen behövas !


Hepp ska klä på mej och börja rensa =)


Have it !! Bye bye

Av Jännie - 10 september 2010 23:25

Det känns som allt i livet kretsar runt alla andra,. men man måste tänka på sej själv någongång,. men de är verkligen inte lätt är man har folk omkring sej som man älskar så fruktansvärt mycket.. Men ska väll börja bearbeta den saken snart. Men de blir ännu en förändring som ska göras,. och jag har haft en den ändringar innan som var svåra att göra. Men med lite bättre självförtroende och själkänsla ska la de gå.


Men sen kan man igentligen inte fatta hur en del med dubbelmoral så de är hemskt,.. DU gör fel,. jag förlåter till en del, men sen så FET DISS,... Å de är rimmligt tycker du ? Idiot,.. förstöra allt å sen inte bry sej,. nääemen tack ! Då vet ja iaf hur jag ska ta alla kosekvenser sen. Nu behöver jag inte fundera på det mer. Så nu kan även jag gå vidare. Eller så gott det går.


Tack oskarshan chaffisen för att du sa att ja hade schnyggt hår =) gott å få lite komplimanger efter en hård vecka. Men nu är de helg, så nu ska de inte pratas om jobbet längre.


Men just nu sitter jag och tittr på tv. Disney channel som vanligt =) de är bäst ! Har verkligen inte vuxit ifrån de än, men vem fan orka bry sej om de ?

Samtidigt som tv:n är igång lyssnar ja på musik,. Lady gagas låt Alejandro tog precis slut.. de är väll en bra fredag kväll. Jag är ioförsej trött så ska väll igentligen gå och lägga mej, men då kommer jag att vakna mitt i natten och vara jätte pigg,.. och de har ja faktiskt ingen lust med.


Samtidigt som allt annat som jag är inne på, på datan så kollar jag nya jobb å vuxenutbildningar inom florist,. men har ingen lust att åka till stockholm och betala 15000:- för en kurs,.. de lär man sej inget på igentligen. Så sak försöa hitta något annat som jag kan jobba med,. har ingen lust att jobba 5 nätter i veckan på ett lager.. de är inte mitt intresse så.. där handlar de åter igen om att jag ska göra de jag vill och inte göra de någon annan vill att ja ska göra.


Näe nu ska ja ta mej nå å äta sen blire tv:n tills man somnar !


Have it ;;;


Bye bye

Av Jännie - 5 september 2010 15:06

Nu är snart helgen över,.. de gick snabbt,. för snabbt !


Just nu sitter vi ( jag, alle, gry å thimmy) åå kollar på film.. klassfesten =) haha den e rolig !


Helgen har jag väll bara shoppat, å grillat å haft de bra =) men nu tillbaka till verkligheten igen,. jobb ikväll !!


Hepp men nu e de film tajm,.


Saknar skåne pojken like hell ! <3


have it !!


Bye by <3

Av Jännie - 1 september 2010 15:20

Jaha,. sjuk igen då.... grattis igen.


Försöker verkligen att lappa ihop allt med alla så allt ska funka. Men jag har glömt några trådar på vägen,. och de har verkligen inte varit meningen.. Jag är verkligen ledsen för att jag har sårat er, åå ja hoppas att de inte ska ske igen,. Förlåt <3


De hära med idioten som man vill älska å hatar på samma gång vet ja inte hur ja ska lösa de,.. orkar inte ta tag i de nu heller,.. finns viktigare saker somja hellre lägger energi på än han... han klarar ja mej utan än så länge...     .


Tack för all uppmuntran mina vänner. vill bli frisk så ja kan återkomma till mitt jobb. Där känns de bra med så många bra människor omkring sej.


Just nu sitter jag mest å tycker synd om mej själv, eftersom ja är sjuk,. med ra filmer, lite godis, chirre å dirre ! Kan de bli bättre ?


Hepp ny film å mys med vovvarna står på schemat nu..


Bye bye

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha ?
 Röd
 Svart
 Blond

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards