Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Jag ,

Av Jännie - 10 september 2010 23:25

Det känns som allt i livet kretsar runt alla andra,. men man måste tänka på sej själv någongång,. men de är verkligen inte lätt är man har folk omkring sej som man älskar så fruktansvärt mycket.. Men ska väll börja bearbeta den saken snart. Men de blir ännu en förändring som ska göras,. och jag har haft en den ändringar innan som var svåra att göra. Men med lite bättre självförtroende och själkänsla ska la de gå.


Men sen kan man igentligen inte fatta hur en del med dubbelmoral så de är hemskt,.. DU gör fel,. jag förlåter till en del, men sen så FET DISS,... Å de är rimmligt tycker du ? Idiot,.. förstöra allt å sen inte bry sej,. nääemen tack ! Då vet ja iaf hur jag ska ta alla kosekvenser sen. Nu behöver jag inte fundera på det mer. Så nu kan även jag gå vidare. Eller så gott det går.


Tack oskarshan chaffisen för att du sa att ja hade schnyggt hår =) gott å få lite komplimanger efter en hård vecka. Men nu är de helg, så nu ska de inte pratas om jobbet längre.


Men just nu sitter jag och tittr på tv. Disney channel som vanligt =) de är bäst ! Har verkligen inte vuxit ifrån de än, men vem fan orka bry sej om de ?

Samtidigt som tv:n är igång lyssnar ja på musik,. Lady gagas låt Alejandro tog precis slut.. de är väll en bra fredag kväll. Jag är ioförsej trött så ska väll igentligen gå och lägga mej, men då kommer jag att vakna mitt i natten och vara jätte pigg,.. och de har ja faktiskt ingen lust med.


Samtidigt som allt annat som jag är inne på, på datan så kollar jag nya jobb å vuxenutbildningar inom florist,. men har ingen lust att åka till stockholm och betala 15000:- för en kurs,.. de lär man sej inget på igentligen. Så sak försöa hitta något annat som jag kan jobba med,. har ingen lust att jobba 5 nätter i veckan på ett lager.. de är inte mitt intresse så.. där handlar de åter igen om att jag ska göra de jag vill och inte göra de någon annan vill att ja ska göra.


Näe nu ska ja ta mej nå å äta sen blire tv:n tills man somnar !


Have it ;;;


Bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jännie - 15 januari 2011 16:36

Tjosan i trosan !   Nu är de allt för länge sen ja var inne å bloggade,.. kände att jag skulle dra mitt strå till stacken å ta tag i mittliv igen,.. genom att blogga ? Aja, de finns inget bättre sätt just nu =)   Saker å things har ändrat sej...

Av Jännie - 8 november 2010 21:02

Jaha,. då var man tillbaka i småland.. as sköönt men saknar dom skånska pågarna lite =) De va en lång resa hem,. satt å kollade klockan hela tiden och önskade att jkpg låg närmare,.. men nu är de över för denna gången =) Varlite jobbigt å sova själv ...

Av Jännie - 2 november 2010 12:34

Japp, sitter nere i skåne å har de bra =) klart man saknar hemmet men de e sköönt å komma bort å.   Fick ett underhållande sms imorrse av fröken dahlberg,.. hehe masiken på jobbet hade pajjat så man fick köra allt manuellt.. fan att ja missade de...

Av Jännie - 22 oktober 2010 09:28

Äntligen helg ! Inte en dag förtidigt... Veckan som gått, gick väll bra.. hade utvecklingssamtal igår natt. Men de gick bra, inga klagomål så jag är nöjd.. Men inatt var de galet kallt att jobba.. de blåste in från portarna så fick jobba med j...

Av Jännie - 19 oktober 2010 17:55

Jaha,.. mår inte bra,.. sjukt nere nu,.. men ja ringde mitt samtal idag,.. men får ringa imon efter klockan 16.. så får vi se hur de går..bra hoppas jag.   allt som jag känner har ja redan skrivit om i tidigare inlägg,.. och inget har förändrats,...

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha ?
 Röd
 Svart
 Blond

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards