Alla inlägg under mars 2010

Av Jännie - 14 mars 2010 12:59

Man märker inte hur mycket man saknar något när man inte har de nära. Man märker hur jävligt stor saknaden är när man bara drömmer.


MIN SOMMAR 2010 SKA BLI BÄST !! <3


Vaknade idag med JORDENS VÄRSTA huvudvärk,.. de är illa de. Hade ju ingen fest igår så de måste bero på annat :S Men de går över när man gifter sej har mamma sagt =)


Jaha nääe me POJKVÄN SÖKES !! Någon frivillig ? hehe....


De är visst en provapå omgång på kickboxning hemma i N.Unnaryd idag =)  Ska se om ja pallar gå på de idag me denna huvudvärk,..=/


Funderar på om man ska åkå till tattueraren imon ? Måste ju bara bestämma mej vilken tatto ja ska göra först =) men de kommer ja nog på =)


Nähe de inte bättre än så här, Have it nice !!


Pusshey




Av Jännie - 12 mars 2010 14:52

Veckan som gått har funkat bra. Ja har ju bara jobbat två nätter eftersom ja fick så ont i ryggen. Men nästa vecka är de sista innan uppehållet i ca två veckor. Ska ta mitt jävla körkort nu, hade ja tänkt mej iaf. Men ja börja tvivla på att ja inte kommer klara uppkörningen.. Nervositeten kommer ta över allt,. Eller så ja kanske vill de så mycket att jag är rädd för att misslyckas.

 

De är även ommöblering på jobbet åxå,. de är en del som försvinner och mycket som ska ändras,. Så vi får se vad som händer i framtiden.

 

Om jobbet i Malmö har jag inte hört nått ifrån, så lilla fröken rosa får stanna kvar i  N. Unnaryd ett tag till.

 

Men i helgen ska de la inte hända allt för mycket. Ska plugga en del åå umgås me lite folk en del. OCH köra bil hoppas jag.

 

Halkbanan är den 29/3 åå uppskrivning samt uppkörning sker samma dag. mer få ni inte veta =)

 

Men ska dra nu å ringa min far å tjöta lite.

 

BTW, Saknar Alexandra Dahlberg KALAS MKE <3 Ses på måndag !!

Miss him too =/

 

Bye bye käka paj

 

 

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha ?
 Röd
 Svart
 Blond

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards