Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Halvvägs genom helgen

Av Jännie - 15 januari 2011 16:36

Tjosan i trosan !


Nu är de allt för länge sen ja var inne å bloggade,.. kände att jag skulle dra mitt strå till stacken å ta tag i mittliv igen,.. genom att blogga ? Aja, de finns inget bättre sätt just nu =)


Saker å things har ändrat sej sen förra inlägget,. å ja orkar inte dra upp de,.. men ja mår bättre iaf !

Förutom att för exakt en vecka sen fick ja åka in till doktorn,. kände att ja inte alls mådde bra i lungorna å halsen,.. å mke riktigt,. "Du har luftrörs infektion".... tack doktorn.

Så imon är de sista pencelin tabbletten som ryker. Så då kan man väll nästan räkna mej som frisk ? Fast hostar å låter fortfarande, men de överlever jag.


Jobbet går som de alltid har gjort, lika "bra". Ska väll börja söka annat jobb kanske.. LITE trött på den torsvikanska posten just nu. De är väll inget framtidsjobb ? Inte för mej iaf.


Lägenhet: Jag har pratat med en herre på ett hyresbolag Trehus och fått veta att i mars kommer de vara en ledig lägenhet i de stora taberg.. Så ja hoppas ja får den ! Åå då kommer jag ha ett eget hem =) de är inget fel på de hem ja har nu, absolut inte. Men ja käner väll att ja är så pass vuxen nu å kunna klara mej själv utan mammas matlagning å tvättning å allt. Är ju trottsallt fyllda 21 år.. fast inte i sinnet,.. där är ja fortfarande barnslig ! Fast de sejjs ju att man ska vara barn så länge som möjligt. Åå de tänker jag alltid vara !


Aja,. ska vara soccis med Gry nu! Åå funderar på om vi ska ta en tripp till de man kalla anderstorp å hälsa på Utis ! Åå kolla in henne snya place =)


XOXO StaR

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jännie - 8 november 2010 21:02

Jaha,. då var man tillbaka i småland.. as sköönt men saknar dom skånska pågarna lite =) De va en lång resa hem,. satt å kollade klockan hela tiden och önskade att jkpg låg närmare,.. men nu är de över för denna gången =) Varlite jobbigt å sova själv ...

Av Jännie - 2 november 2010 12:34

Japp, sitter nere i skåne å har de bra =) klart man saknar hemmet men de e sköönt å komma bort å.   Fick ett underhållande sms imorrse av fröken dahlberg,.. hehe masiken på jobbet hade pajjat så man fick köra allt manuellt.. fan att ja missade de...

Av Jännie - 22 oktober 2010 09:28

Äntligen helg ! Inte en dag förtidigt... Veckan som gått, gick väll bra.. hade utvecklingssamtal igår natt. Men de gick bra, inga klagomål så jag är nöjd.. Men inatt var de galet kallt att jobba.. de blåste in från portarna så fick jobba med j...

Av Jännie - 19 oktober 2010 17:55

Jaha,.. mår inte bra,.. sjukt nere nu,.. men ja ringde mitt samtal idag,.. men får ringa imon efter klockan 16.. så får vi se hur de går..bra hoppas jag.   allt som jag känner har ja redan skrivit om i tidigare inlägg,.. och inget har förändrats,...

Av Jännie - 14 oktober 2010 22:30

Sluta gnälla, sluta klaga... jag orkar inte med de just nu ! Är de verkligen så svårt att fatta ?? Inte igentligen va ?.. De är eran nyfikenhet som tar kåååål på än. No more plz !   Läget annars idag,..vet ja faktiskt inte,.. orkar inte känna e...

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha ?
 Röd
 Svart
 Blond

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards